fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Matija Remec (matijar@ferlin.fer.uni-lj.si)
Datum:Mon, 4 Mar 1996 13:18:43 +0100 (MET) [naprej][nazaj]

Let's rock!
On Mon, 4 Mar 1996, Zenel Batagelj wrote:

> Caki caki... mene na FDVju po kaksnih cudnih predavanjih ponavadi
> orng zvije in moram it ne samo scat!
Joj sem chist pozabu, me zhe neki casa ni bilo na predavanjih na FDVju, a
je res tko padla kvaliteta?

> Caki mal... treba je VSEM omogocit, da pridejo do racunalnikov. Vsak
> student (1) nima doma racunlanika; (2) nima vse programske opreme;
> (3) ali pa nima dovolj mocnega racunalnika!
Ma sej chakam... Pa se nich ne zgodi. Sem vedu, da se bo en zbunil, sam
nisem si mislu da tko kmalu. (1) che nima rachunalnika, naj napise na
pisalni stroj, cene le teh so bistveno manjshe; (2) programska oprema????
Sej vsi krademo, kdo pa kupuje, razen ehehh SPSSv5 na fdvju? (3) ne
seksaj stari, zdaj pa zhe pretriavash in postajash nekompetenen (joke ne
vzet osebno), ne ti men nima dovolj mochnega 'puterja ok? Pred 4 leti sem
doma na 286/16 mlel Word2 4 Win, SPSS in Word4 4 dos. A je kje kaka
zahteva za Word7 al pa 6, da bi ... ma ne seri...Aja si na FDVju...pol pa
ne jet srat.

> Ne strinjam se... FDVjevci so po vecini studneti:
> (1) ki se vecinoma prej niso ukvarjali z racunlaniki
> (2) ki nimajo pojma o statistiki matematiki... in ob temn dobijo
> pikce.
(1) pogelj.. napises spsspc in potem vzames v roke zvezek, v katerega si
pisal predavanje in napises gor. Sicer pa, vse je v knjigah, samo noben
ni tako junaski, da bi sel to brat. Vsi se delajo, da kao vejo, in
pridejo z 0 znanja delat spss program (pa se vedno ne locijo dosa od
spssa). Ne me preprichevat v nasprotno, ker sem v zachetku leta pomagal
pri demostracijah za Trzhno raziskovanje (3. letnik) in folk ni mel
pojma. A vesh kaj se pravi, ne imeti pojma? IN imeli so SPSS ze prej...
(2) heheh mar sem res tako pikast...

> Kdo?
P.H.

> No, takole: oseba, ki je odgovorna za racunski center je po novem
> Andrej Mrvar. Po pojem je najbolje, da se mu napise en skupen mail!
> e-mail: andrej.mrvar@uni-lj.si
> Mrvar bo sigurno prisluhnil zahtevam!
Naredimo to, samo najprej moramo imeti soglasje vsaj nekaj ljudi mar ne?

> Ja, to bio bilo smiselno... kdo bo pa pazil?
Pogelj. Ali se to najino pisanje kam snema? A nisi nekaj govoril o tem,
da je to potem kot ena konferenca nekje?
Naj si gre folk tja to brat. Vsi ostali, ki to berejo, pa naj se malo
zmigajo, riti lene. Kdo bi pazil? Gotovo kak od ircarjev, ki nabirajo ure
od jutra do vecera... Mas jih Vanda007, Sulc, Zvezdica, moja bratca, pa
ma ful jih je, mislim da bi se javili, samo da bi ircali. Sej jest ne
mislim o tem nic slabega, naj zivi irc!!!!

> BTW Machworrior 2 je namenjen 8mim igralcem na mrezi :)
Kewl. A imash? Jest bom bom prinesel Quake, sploh, ker je zanimiv iz
stalischa igranja po mrezi, kjer in racunalnik sluzi kot server, kdor pa
hoche igrat se prikljuchi kot klient. Moram videt, kako to funkcionira,
po modemu gre dobr.

Matija

[naprej][nazaj]