fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Matija Remec (matijar@ferlin.fer.uni-lj.si)
Datum:Mon, 4 Mar 1996 12:36:21 +0100 (MET) [naprej][nazaj]

Pozdravljeni... no lepo, da se je nekdo spomnil nekaj napisat. Naj she
(to naj bi se prebralo kot se, s stresico, ker vem, da tako kot jaz vas
polovica nima instlirane take kodne tabele kot jaz...) sam dodam nekaj
pomislekov in pripomb, za podlago si bom vzel Zenelov doticni odgovor Anzetu.

On Sun, 3 Mar 1996, Zenel Batagelj wrote:

> Tu bi clovek res potreboval mir... problem se povezuje s tvojim
> drugim topikom - stranisci! TUDI TAM RABIS MIR! Si predstavljate, da
> bi ti vsake pet minut nekdo prisel tezit, medtem ko ti opravljas
> svojo...
Mir... She ste utopisti med nami, kaj? Stranischa pa, kaj naj recem,
glede na to, koliko chasa sem tam, zaradi mene, che tudi ni sekretov in
tovrstnih aparatur na FDVju. Jaz grem lahko scat za prvi vogel, tudi
mogoche v kako nadstropje :>, kar se tiche velike potrebe pa pravijo, da
itak skoz nekaj serjem, sploh v rachunalnishki uchilinci. Bojda sem oni
dan zasral nek rachunalink. Chudno je le to, da se sam tega ne spomnim...
Torej, skreti gor al dol, jest jih ne rabm. Sem pa za, ker vem, da nas
nezhnejshi spol malo tezhje opravlja svoje primarne potrebe v mojem stilu.

> Po mojem bo (zaradi preobremenjenosti rac) potrebno dat prioriteto
> SPSSarjem in Wordarrjem... zaradi tega, ker se njihove potrebe BOLJ
> navezujejo na studij.
Spornost tega, kaj, kdo, kdaj in ostala vprashanja ne bodo za cash
nashega obiskovanja FDVja ne bodo reshila. Zhal!!! Lani sem vztrajno
poudarjal, pa celo letos, da je treba nekaj urediti. Nikoli nisem dobil
kake mochne podpore. Dejstvo je, da so rachunalniske zmogljivosti FDVja
premajhne. Ne samo to, niso primerne.Vsi spiski, listki ipd. ne bodo
reshili pomanjkanja rachunalnikov, in morda, primernih kadrov. S
slednjimi zadeva se ne bom ukvarjal, ker nisem ekspert na tem podrochju.
Lahko pa rechem, da bi se z malo truda dalo reshiti mariskaj. Kar se pa
tiche Worda in SPSSa, pisanje seminarske naloge, ali pa celo diplomske
naloge pri nekem nerachunalniskem predmetu, se mi ne zdi opravilo, ki bi
ga morali osebki narediti na FDVju. Res ne. Vchasih je bilo treba naloge
in podbna pisarjenja napisati na tipkalni stroj, mar so takrat vsi hodili
na FDV k tajnici tipkat? Tisti pa, ki jih opazujem tako rekoch vsak moj
session v rachunalnishki, ki se matrajo s SPSSom pa ne lochijo tipkovnice
od mishke, che se malo pohecam. Nekaj ur porabijo, da se nekako
navadijo, da so oni glavni in tisti, ki morajo napisati program npr. Ali
jih niso nauchili kaj in kako (potem ne vem, kaj za vraga delajo v
rachunalnishki uchilnici, saj je cele dneve rezervirana za SPSS
predavnja) ali pa so preprosto tako imebcilni, da niso za na FDV. Torej,
za SPSS program pa res ne bi bilo treba viseti cele dneve v
rachunalnshki, ali pach?

> Oboje sem ze nekaj krat poudaril... treba je naredit eno mal vecjo
> akcijo!!! SAM SEM ZA!
Otroci in verniki naj tega ne preberjo kar bo v naslednji vrstici:
JEBEM VAM BOGA.
Dokler bomo samo govorili kaj in kako ne bo nic storjeno. Koga pa briga
ali mash linijo 38400 ali 9600??? Kdo bo hudicha premikal v hodnik? Tak
podvig bi stal FDV, saj bi morali najti manulene delavci, ki bi premik
opravili, in pa modrece, ki bi to organizirali. Kar se tiche hitrosti pa
je tako: iz krogov blizu rachunalniskem centru na FDV sem slisal, da so
jih (dolocheno osebo) vprashali, che naj priklopijo celi uchilnico na
hitrost 38400 pa je (dolechen osebek) izjavil, da naj dajo hitrost samo
za tiste mashine, ki so v tisti sobici zraven.....

Po moje bi bila edina prava reshitev, za vse te probleme, ki ne bodo
resheni se kar nekaj chasa, da bi pac bila uchilnico odprta vsak dan od 19
do recimo 23. Nekdo od starejshih in zansljivih bi bilo odgovoren za
dogajanje, in takih je kar dosti. Poleg tega, so se posamezniki, celo na
malo vishji ravni strinjali s takimi pobudami, naredilo se ni pa nich.
Preberite se tisto v capsih nekaj vrst nazaj...

She za informacijo, v petek bomo spet organizirali eno mnozhichno
pobijanje (DOOM seveda). Zacheli bomo zhe zgodaj, tako da nas ne bodo dol
metali kaki predpotopni Spssarji (who the f* is still using SPSS???).
Poskusili bomo inshtalirati novo igro, Doom3, ki ima kodno ime Quake.
Igra je she v testiranju, in je stara nekaj dni, trenutno pa ima samo
opcijo Deathmatcha, torej brez poshasti, samo jaz in ti... YAAAA. Poleg
tega je za igranje po mrezhi za Quake lahko vech kot samo 4 igralci.
Lahko pa bi naredili tudi tekmovanje za najboljshega Doomarja. Se vidmo!

Matija alias iLusION

P.S. Ne priznam, da hodm na FDV.

[naprej][nazaj]