fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Matija Remec (matijar@ferlin.fer.uni-lj.si)
Datum:Sat, 20 Jan 1996 12:39:11 +0100 (MET) [naprej][nazaj]

Spostovani kolega Maki (Marijan.Manoilov)!

Pozabil si, da bi bilo treba vrzti v paralment se POMLAD. Alpha Open VMS
ni nic boljsa. Lani sem apeliral, da se je potrebno pritoziti nad:

1. nekvalitetnim vzdrzevanjem racunlanikov univerze (UEK 1 in 2, POMLAD,
SLIP, idr.);
2. neustreznem, za studenta, dostopu do prej omenjenih racunalnikov,
bodisi preko modema, drugih lokacij (kniznice, citalnice), predvsem pa na
FDV.

Dokaz, da sem imel prav se je pokazal zelo hitro. Nekajkratno nedelovanje
UEK, ko sploh ni bilo dostopa, da o tem, da WWW server bolj ne deluje kot
da. Vecina ljudi, ki bolj ali manj resno delamo na Inetu, smo si
pridobili accounte drugje (to predlagam tudi tistim, ki se nimajo
drugega accounta). Vecina nas bezi na ARNES, kar pomeni tudi doloceno
obremitev za ta provider.

Z enim stavkom: BOLJE NOBEN UEK, KOT SLAB UEK.

V razmisljanje: UEK stane.

Zelim vam prijetno surfanje po Inetu in mnogo uspehov pri studiju!

Matija alias iLusION

[naprej][nazaj]