fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Zenel Batagelj (Zenel.Batagelj@guest.arnes.si)
Datum:Fri, 19 Jan 1996 10:43:08 +0000 [naprej][nazaj]

Sklicujem se na mail, ki ga je poslal:

> Date: Fri, 19 Jan 1996 10:15:25 +0100 (MET)
> From: Matija Remec <matijar@ferlin.fer.uni-lj.si>

> Wow... Stvar tale lista bo pa se zanimiva ratala. A bi sel kdo na
> demonstracije zaradi slabih inforamcijskih razmer na FDV? Bomo metali
> Pentiume v parlament. Kewl.

Ideja sploh ni tako slaba! Po moje bi se nam takoj pridruzili se
ekonomisti, pa Filofax (skratka vecina druzboslovcev).

Matijo predlagam za sefa organizacijskega odbora teh (bliznjih)
demonstracij!

BTW po moje bi imeli vec sans kot SOU pri bonih - tu gre za
privbajanje bodoce elite (studentov) na racunalnike, do katerih se
skoraj ne da priti. Nooo... za enkrat (ko se ni treba oddajat
metodolskih nalog, pa statisticnih, pa tistih za informatiko) se se
da prit do racunalnika... maximalno se kaksen mesec :(((

ZbY

---
 Zenel Batagelj - sociology and information sciences student
 Faculty of Social Sciences             e-mail: zenel.batagelj@guest.arnes.si
 University of Ljubljana                             zenel.batagelj@uni-lj.si
 sLOVEnia (NOT Slovakia), Europe
                                                                     modified